همایش دیپلماسی اقتصادی بندری و دریایی اسفندماه برگزار می‌ شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همایش دیپلماسی اقتصادی بندری و دریایی اسفندماه برگزار می‌ شود




تین نیوز


جلسه هم اندیشی برای تنظیم برنامه و دستور کار همایش دیپلماسی اقتصادی بندری و دریایی در اسفندماه سال جاری به ریاست مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، جلسه هم اندیشی برای تنظیم برنامه و دستور کار همایش دیپلماسی اقتصادی بندری و دریایی در اسفندماه سال جاری به ریاست مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

در این جلسه برخی مدیران و نمایندگان ادارات کل ستادی و همچنین نمایندگان بنادر مهم و راهبردی نیز حضور داشتند.

خسرو سرایی مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در این جلسه درخصوص وضعیت همکاریهای بین المللی سازمان و ضرورت شناخت بهترین روش ها و الگوهای واحد و منسجم رفتاری برای بنادر در تعاملات بین المللی و اقدامات و برنامه های محقق شده و پیش روی آن برای آینده، سخن گفت.  

علی اکبر مرزبان مدیرکل اموردریانوردان، سازمانهای تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موقع شناسی برای توسعه همکاریهای بین المللی و دیپلماسی اقتصادی سازمان و ابلاغ سیاستهای اقتصادی دریامحور، بر تمرکز در راهکارهای بهینه برای تحقق اهداف آن و تلاش سازمان برای معرفی و انتصاب رایزنان متخصص در کشورهای هدف تأکید کرد.

تیمور بشیر گنبدی رئیس اداره توافقنامه های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی نیز ، آسیب شناسی وضعیت همکاری های بین المللی و انتخاب بهترین روش های تنظیم برنامه های بین المللی سازمان و بنادر را از اصلی ترین و محوری ترین اهدف و برنامه های این همایش برشمرد.

بنا بر این گزارش، نمایندگان هر یک از بنادر مهم حاضر در جلسه نیز به برخی اهداف و انتظارات از برگزاری همایش آتی برای تنظیم الگوی واحد در تعاملات بین المللی تأکید کردند.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز به کار همایش ملی تمدن دریایی

چ دی 20 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه دومین همایش ملی تمدن دریایی-مسیر پیشرفت کار خود را آغاز کرد. در‌ همایش یاد شده که به ابتکار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران برگزار می‌شود فرمانده این نیرو، مدیران عامل سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی اسلامی ایران و شرکت ملی‌ […]

همچنین بخوانید: