پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث اسکله های رمپ در بندر دیر / بهره‌برداری از یک پست اسکله رمپ ۵۰۰ تنی بندر دیر در دهه مبارک فجر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،، عباس محمدصادقی در بازدید از پروژه یاد شده اظهار کرد: با هدف بهره‌برداری و استفاده بندرنشینان دیر، عملیات اجرایی پروژه احداث اسکله‌های رمپ این بندر با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از یک پست اسکله رمپ و دلفین های پهلوگیری بندر دیر در دهه فجر، ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزوده خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: فاز یک این پروژه شامل اسکله ۵۰۰ تنی، دیوار برگشتی، شش دلفین پهلوگیری و تعریض موج شکن است که با هزینه بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

محمدصادقی ادامه داد: با اتمام پروژه پنج پست اسکله رمپ در بندر دیر، در مجموع پنج هزار و پانصد تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر افزوده می‌شود‌.

وی گفت: احداث اسکله های رمپ بندر دیر به عنوان یکی از نیازهای مهم بندر برای توسعه صادرات، بدون تردید رونق بخش بندر دیر و افزایش فرصت‌های شغلی این بندر خواهد شد.

محمدصادقی اضافه کرد: بندر دیر در بین بنادر جنوبی کشور نزدیک‌ترین فاصله تا کشور قطر دارد که با هدف استفاده از این مزیت برنامه ریزی ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های این بندر انجام شده است.

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تردد نزدیک به 30 هزار فروند شناور در بنادر غرب استان هرمزگان و نجات جان 165 نفر در آب های حوزه ی استحفاظی غرب هرمزگان در 9 ماهه سال 1402

پ دی 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مرتضی سالاری” تعداد تردد شناورها در بنادر غرب استان هرمزگان طی 9 ماهه سال 1402 را 26 هزار و 897 فروند با رشد 16 درصدی اعلام کرد و گفت: از این میزان تردد، یک هزار و 647 […]
تردد نزدیک به 30 هزار فروند شناور در بنادر غرب استان هرمزگان و نجات جان 165 نفر در آب های حوزه ی استحفاظی غرب هرمزگان در 9 ماهه سال 1402

همچنین بخوانید: