پیام تسلیت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی رحلت آیت الله علی ارومیان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به این شرح است: 

 

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (البقرة: ۱۶۹)

ارتحال ابوالشهدا آیت الله علی ارومیان (رضوان الله تعالی علیه) عالم ربانی و یار دیرین امام و انقلاب موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آن عالم جلیل‌القدر ، بسیاری از سال های عمر بابرکتش را در مبارزه با طاغوت و اعتلای کلمه حق سپری نمود و از پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) و یاران وفادار به انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رفت و با تقدیم سه فرزند خود در دوران دفاع مقدس، وفاداری و اخلاص خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی نشان داد و قطعا مردم شریف و قدرشناس استان آذربایجان شرقی خدمات ارزشمند این عالم ربّانی را از خاطر نخواهند برد.

 این عارف و‌عالم وارسته با حضور تأثیرگذار در جایگاه‌های گوناگون خدمتگزاری به اسلام و نظام اسلامی از جمله مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و امامت جمعه حضوری فعال داشت.

اینجانب رحلت آن عالم پرهیزکار و انقلابی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و همچنین به فرزندان و بیت مکرم، شاگردان، ارادتمندان و مردم مومن و ولایت مدار شهرستان مراغه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیه فرزانه، علو درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر صفایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یمن کشتی لجستیکی نیروی دریایی آمریکا را هدف قرار داد

د بهمن 9 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب با موشک دریایی مناسب کشتی «lewis B puller» نیروی دریایی آمریکا را در خلیج عدن هدف قرار دادند.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، به نقل از شبکه المیادین، یحیی سریع افزود: حمایت لجستیک از […]

همچنین بخوانید: