ایجاد  مرکز  گردشگری  ساحلی- دریایی در خوزستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ایجاد  مرکز  گردشگری  ساحلی- دریایی در خوزستان

مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ایجاد مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در خوزستان به ارزش ۳۰۴ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد تجری با اشاره بر ضرورت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در صنعت توریسم کشور، به مانا بیان داشت: وزارت میراث فرهنگی از تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مند به سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت‌های مرتبط با توریسم دریایی و ساحلی حمایت می‌کند.
مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به استقبال قابل توجه سرمایه گذاران نسبت به ایجاد مراکز گردشگری دریایی و ساحلی، اسکله و نیز خرید شناور‌های تفریحی اظهار داشت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن ایجاد تسهیل در صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاران، تسهیلات بانکی نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،  عملیات اجرایی ایجاد مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در استان خوزستان از آبان ماه سال ۹۹ آغاز شده است.
مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه مذکور، حجم سرمایه گذاری این پروژه را ۳۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته مدیر‌کل سرمایه گذاری، زیرساخت‌ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، این مرکز گردشگری ساحلی و دریایی در زمینی به وسعت سه هزار و ۱۵۲ مترمربع  و مساحت عرصه دو هزار و ۲۰۰ مترمربع  در حال ساخت است.
این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه امکان اشتغال زایی برای حداقل ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افتتاح تجهیزات تخصصی پزشکی درمانگاه شهرک مسکونی بندر چابهار

پ بهمن 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه خرید این تجهیزات در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ، تعامل هر چه بیشتر شهر و بندر و برطرف کردن بخشی از مشکلات درمانی شهر چابهار بوده است که شهروندان و خانواده های پرسنل به امکانات مناسب پزشکی و بهداشتی دسترسی داشته باشند .  درمانگاه […]
افتتاح تجهیزات تخصصی پزشکی درمانگاه شهرک مسکونی بندر چابهار

همچنین بخوانید: