​ فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار دو پروژه در بندر انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجتبی نظری با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره کل در نظر دارد به منظور احداث و بهره برداری از مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و همچنین احداث مجتمع گردشگری دریایی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع پهنه آبی و ۲۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع خشکی را پس از انجام فراخوان و شناسایی شرکت های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار مطابق معیارهای تعیین شده و ضوابط و فرآیندهای جذب سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به سرمایه گذار منتخب واگذار نماید.

وی افزود: دو پروژه ذکر شده در قالب قراردادهای BOT خواهند بود.

 معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: اداره امور اقتصادی و مناطق این اداره کل در ماه جاری از طریق انجام فراخوان و شناسایی شرکت های متقاضی و ارزیابی توان انجام کار نسبت به انتخاب سرمایه گذار مناسب جهت احداث و بهره برداری از سیلوی غلات اقدام کرد.

نظری ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع به سرمایه گذار واگذار خواهد شد و اکنون نیز در حال طی نمودن فرایند انعقاد قرارداد است.

لازم به ذکر است، اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ابتدای سال ۱۴۰۲ موفق به عقد دو تفاهمنامه سرمایه گذاری در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و همچنین احداث مجتمع ساخت و تعمیرات انواع شناورها در زمینی به مساحت ۶ هکتار نیز اقدام کرده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لحظه شلیک موشک عمود پرتاب از شناور پدافند هوایی نواب

س بهمن 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود. نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود. منبع

همچنین بخوانید: