همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران برگزار شد + عکس

زمان مطالعه: 1 دقیقه

همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران برگزار شد + عکس

همایش دو روزه اقتصاد دریامحور ایران به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، چهارمین همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران، ۲۳ بهمن ماه به مدت دو روز در مرکز همایش های صدا و سیما به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با محوریت کریدور شمال- جنوب با حضور پل مه دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، صالحی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.

این همایش دو روزه همسو با سیاست‌های توسعه دریامحور و شفاف‌سازی راهبرد‌های لازم جهت بهبود و افزایش تعاملات اقتصادی بین‌المللی و منطقه‌ای، همچنین بهره‌گیری از ظرفیت ارتباطی به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و با همکاری سازمان‌ بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران با امکان حضور مجازی بازدید کنندگان و شرکت کنندگانی که امکان حضور فیزیکی ندارند اجرا می‌شود.

در این همایش ،کریدور شمال – جنوب (دیپلماسی اقتصادی)، حمل و‌ نقل دریایی و خدمات بندری (لجستیک دریایی و بندری)، حمل و‌ نقل زمینی، بنادر خشک و پایانه‌های مرزی (لجستیک در پسکرانه، نقش دولت‌ها در تسهیل تجارت و توسعه ترانزیت و انتظارات ذینفعان زنجیره ارزش بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پل مه : بخش دولتی مسئولیت پذیری و پاسخگویی را در خود تقویت کند

س بهمن 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز مسعود پل مه در پنل پایانی همایش اقتصاد دریامحور ایران با تاکید بر جدیت انجمن کشتیرانی در استیفای منافع بخش خصوصی از دولتمردان خواست مسئولیت پذیری و پاسخگویی را در بخش دولتی تقویت کنند. به گزارش خبرنگار تین نیوز، پل مه در این پنل […]

همچنین بخوانید: