ایجاد ژئوپارک چابهار در سال ۱۴۰۳

زمان مطالعه: 1 دقیقه

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان مناطق آزاد کشور، گفت: با تلاش‌های در حال انجام و مطالعات صورت گرفته سال ۱۴۰۳، منطقه آزاد چابهار به ظرفیت ژئوپارک‌های کشور اضافه خواهد شد.

ایجاد ژئوپارک چابهار در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مانا، غلامرضا خلیلی‌نیا در آیین رونمایی از “بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد” که امروز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد، با تأکید بر ضرورت معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های توریستی مناطق آزاد کشور گفت: هم اکنون شاهد افزایش تقاضای سرمایه گذاری در صنعت توریسم مناطق آزاد هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کشور، اذعان داشت: علاوه بر معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور در تلاش هستیم تا میراث معنوی، فرهنگی و طبیعی مناطق ازاد را حفاظت و معرفی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده طبیعت منطقه آزاد چابهار در دنیا، بیان داشت: با تلاش‌های در حال انجام و مطالعات صورت گرفته سال ۱۴۰۳، منطقه آزاد چابهار به ظرفیت ژئوپارک‌های کشور اضافه خواهد شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشف ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی

چ بهمن 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی کشف شده است گفت: در طرح رعد ۱۳ تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است. به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  سردار […]
کشف ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانی

همچنین بخوانید: