رشد 72 درصدی حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیاکجوری در تشریح عملکرد اداره کل با اعلام این مطلب افزود : از آغاز سال جاری تاکنون عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در بخش تخلیه و بارگیری انواع کالا، با رشد  72 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ، همراه بوده است.

  وی افزود : در سال جاری 328 کشتی تجاری وارد منطقه ویژه اقصادی بندر نوشهر گردیده که نسبت به مدت مشابه قبلی 56 درصد رشد داشته است .

   مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از رشد 87 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تابعه اداره کل در سال جاری خبر داد و گفت : بنادر نوشهر و فریدونکنار با برخورداری از امکانات و زیر ساخت های مناسب تخلیه و بارگیری انواع کالا، فرصت مناسبی برای صادرات و واردات کالا در استان پهناور مازندران به شمار می روند .

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیریت دریامحور نیازمند نهاد راهبری است

ی بهمن 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش بازار، علی‌اکبر صفایی افزود: گام دوم پس از ایجاد ستاد اجرایی‌سازی سیاست‌های توسعه دریامحور، تنقیح قوانین و پیشنهاد قوانین یکپارچه به صورت یک لایحه به مجلس شورای اسلامی، به‌منظور یکپارچگی دستگاه‌ها در اجرای قوانین و مقررات در این حوزه است. مدیرعامل سازمان بنادر و […]

همچنین بخوانید: