نجات ۳ صیاد در آب های دریای عمان با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید احمد هاشمی معاون دریایی با اعلام این خبر بیان کرد: قایق صیادی مضطر، با ۳ نفر سرنشین در فاصله ۱۳۵ مایلی از بندر چابهار، به علت خرابی موتور و وضعیت جوی نامساعد، در دریا سرگردان شد.

وی افزود: این شناور از بندر صیادی پزم برای صید به این محدوده رفته بود که بعد از ۲۸ ساعت عملیات جستجو و نجات توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، هر سه نفر سرنشین این قایق در سلامت کامل، نجات یافتند.

این مقام مسئول به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد: صیادان در زمان اعزام به صید، از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس ۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اطلاع حاصل کنند. همچنین اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات را به تعداد پرسنل شناور به همراه داشته باشند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فراهم کردن خطوط اعتباری برای بخش خصوصی

س اسفند 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز رییس هیات مدیره انجمن صنفی دریانوردان تاکید کرد: باید با سیاست گذاری یکپارچه از فعالیت جزیره ای و موازی کاری دستگاه های مختلف در مسیر تحقق دریامحور جلوگیری کرد. به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، آرمان جهان بیگلری درباره ضرورت تحقق سیاست […]

همچنین بخوانید: