کاشت 350 اصله نهال درخت مثمر و غیر مثمر در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، نوراله اسعدی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع با اعلام این خبر بیان داشت: در جریان این آیین، نهال‌های درختان مثمر و سازگار با شرایط بومی منطقه در فضای سبز سایت اداری، کوی منازل سازمانی و همچنین محوطه شرکت‌های سرمایه گذار بخش خصوصی کاشته شد.

اسعدی با اشاره به تعهد شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی به کاشت 300 اصله نهال درخت در محوطه اطراف محل فعالیت خود، اظهار داشت: با مشارکت سه شرکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در آیینی با حضور مدیرکل و دیگر اعضای شورای اداری چندین  اصله نهال به طور نمادین نیز در محوطه کاری این شرکت ها غرس شد

وی با اشاره به تأکیدات مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مبنی بر حفظ و توسعه پوشش گیاهی منطقه به منظور مقابله با ریزگردها و تلطیف فضای کاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت منابع طبیعی در شرایط زیست محیطی، مرمت، نگهداری و توسعه فضای سبز در این مجتمع بزرگ بندری در مساحتی معادل 77 هکتار به طور مستمر دنبال می‌شود.

یادآور می شود در حاشیه‌ی این آیین نیز 250 عدد انواع گلدان رومیزی بین کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور تزیین فضای اداری توزیع شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطع سه کابل ارتباطی زیر دریای سرخ / ۲۵ درصد از جریان تبادل اطلاعات عبوری از زیر دریا دچار اختلال شد

س اسفند 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بر اثر حادثه‌ای سه کابل انتقال دیتا در عمق آب‌های این دریا که اتصال اینترنت و ارتباط تلفنی راه دور را برقرار می‌کردند، قطع شده‌اند. شرکت هنگ کنگی «اچ‌جی‌سی گلوبال کامیونیکیشنز» روز دوشنبه ۱۴ اسفند در بیانیه‌ای قطع شدن این کابل‌ها را تأیید کرد، اما به […]
قطع سه کابل ارتباطی زیر دریای سرخ / ۲۵ درصد از جریان تبادل اطلاعات عبوری از زیر دریا دچار اختلال شد

همچنین بخوانید: