نشست نقش ورزش های دریایی و ساحلی در اقتصاد دریامحور برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشست نقش ورزش های دریایی و ساحلی در اقتصاد دریامحور برگزار شد

نشست هم اندیشی نقش ورزش های دریایی و ساحلی در توسعه زیست بوم دریایی و ساحلی کشور برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی، محمد مهدی سالاری رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی در این نشست گفت: کارگروه ورزش های دریایی و ساحلی یکی از 15 کارگروه تخصصی ما برای توسعه اقتصاد دریامحور است که می تواند طرح های پیشران بزرگی را در این حوزه به اجرا برساند.

وی افزود: نگاه ما به توسعه دریا محور، نگاهی جامع و بر مبنای توسعه زیست بوم است، همه زنجیره های ارزش در اقتصاد دریا باید مورد توجه قرار بگیرند و نمی توان برخی زنجیره ها را فعال و از برخی دیگر چشم پوشی کرد.

سالاری ادامه داد: اعضای کارگروه ورزش های دریایی و ساحلی باید برای ۳ سرفصل به اجماع برسند، ابتدا حلقه های کلیدی زنجیره ارزش یعنی حلقه های کلیدی ورزش های دریایی را مشخص کنند، سپس مسائل اصلی حوزه را تعیین و اولویت بندی کنند و در نهایت پروژه های پیشران را تعیین و اجرا کنند.

رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی صنایع دریایی گفت: شرکت های فعال در این حوزه، خود مجری طرح های پیشران باشند و انتظار اجرا از دستگاه های دولتی نداشته باشند، ما از طرح های پیشران حمایت می کنیم اما اجرا با بخش خصوصی خواهد بود، تلاش ما بر مبنای رفع موانع و تسهیل مسیر اجرای این طرح ها است.

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

7 کشته و زخمی در حمله حوثی ها به دریانوردان آمریکایی

پ اسفند 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شد که در حمله نیروهای یمنی به کشتی ترو کانفیدنس 3 نفر کشته و دست کم 4 نفر زخمی شده‌اند.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه غرب آسیا (سنتکام) بامداد پنجشنبه با تأیید هدف قرار گرفتن […]

همچنین بخوانید: