سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود




تین نیوز


جلیل اسلامی در همایش مدیران سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود، گفت: سال ۱۴۰۳، ضمن جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، رویکرد ما در این حوزه، به کارگیری مدل توسعه ای سرمایه گذاری کلان پروژه است و در این رویکرد امکان مدیریت سرمایه گذاری های کلان در قرارگاه های بزرگ را خواهیم داشت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از اجرایی شدن آیین نامه های جدید بندری از فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 

وی با بیان اینکه آخرین نظام تعرفه ای سازمان بنادر به سال ۸۲، برم ی گردد گفت: تدوین تعرفه گذاری جدید در بنادر حاکمیتی بعد از ۲۰ سال، یکی از راهبردهای مهم معاونت بندری و اقتصادی سازمان بنادرودریانوردی در سال آینده است که بسیار گسترده خواهد هم خواهد بود. 

اسلامی، ساماندهی بنادر کوچک را نیز راهبرد دیگر سازمان بنادر برشمرد و تأکید کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف بنادر کوچک، به عنوان یک برنامه اجرایی، در دستور کار جدی معاونت بندری قرار دارد.

معاون امور بندری و اقتصادی با بیان ساماندهی پایانه های تخصصی و کالاهای خطرناک در سال آتی، از پیگیری اجرای شهرهای لجستیک بندری در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گفته اسلامی موضوع ارتقای مهارت های حوزه نظارت و آموزش تخصصی نیز از دیکر دستورکارهای معاونت بندری است.

عضو هیئت عامل سازمان بنادرودریانوردی، توسعه دیپلماسی اقتصادی دریایی و بندری با رویکرد افزایش قراردادهای سه جانبه در کشورهای هدف را یکی دیگر از تکالیف و مأموریت های سازمان بنادر در سال آتی عنوان کرد.

اسلامی، همچنین کنترل سوانح بندری و افزایش ایمنی کار در بنادر و چاره اندیشی برای رفع چالش های تخلیه و بارگیری در بنادر شمالی را از دستورکارهای مهم سازمان برای سال آینده برشمرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

الحاق ۲۰ فروند کشتی تجاری به ناوگان دریایی ایران در سال ۱۴۰۲

ی اسفند 20 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر الحاق ۲۰ فروند کشتی جدید تجاری و افزایش ۴۰۰ هزار تنی ظرفیت ناخالص ناوگان دریایی کشور به ویژه در دریای خزر را یکی از مهم‌ترین اقدامات توسعه این سازمان دانست.   به گزارش مانا، علی‌اکبر مرزبان در همایش سالانه مدیران این […]
الحاق ۲۰ فروند کشتی تجاری به ناوگان دریایی ایران در سال ۱۴۰۲

همچنین بخوانید: