اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از دولت / ۴۰ فروند انواع شناور در دست ساخت داریم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی فتحی در همایش سالانه مدیران این سازمان با اشاره به روند رشد اعتبارات پروژه‌های توسعه‌ای، تاکید کرد: احیای خلیج گرگان، توسعه بندر بوموسی و تحویل و بهره‌برداری بیش از ۵۰ تجهیز بندری و دریایی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان بنادر در سال جاری بوده است.

فتحی افزود:  توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی و تصویب طرح ویژه و راهبردی توسعه پایدار و یکپارچه جزایر جنوب کشور از دیگر دستاوردهای معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر کشور در استقرار و پیاده سازی مهندسی ارزش خبر داد و تاکید کرد: افتتاح و آماده بهره‌برداری کردن ۷۳ پروژه به ارزش ۷۵ هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات‌ معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی قلمداد می‌‌شود. 

فتحی همچنین اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از هیات وزیران را از دیگر دستاوردهای مهم این سازمان در سال جاری عنوان کرد .

وی گفت: ۴۰ فروند انواع شناور در دست ساخت داریم‌که قرار است به ناوگان بنادر هرمزگان، نوشهر و چابهار افزوده شود.

 فتحی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بنادر در حوزه سواحل و بنادر نیز گفت: مطالعات تدقیق طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور به عنوان سند محوری در توسعه دریامحور در سال جاری انجام شده است.

وی تکمیل و آماده به کاری شبکه ملی پایش مشخصه‌های دریایی و نصب و راه‌اندازی آزمایشی نرم‌افزار VTS در بنادر شهید رجایی، امام خمینی(ره) و انزلی را از دیگر اقدامات برشمرد .

وی همچنین ارتقای فرهنگ مدیریت دارایی را از از جمله اهداف محوری در سال آتی عنوان کرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیاده سازی نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در اولویت سازمان بنادر و‌ دریانوردی/ امتیاز بالای سازمان بنادر در مدیریت بهره‌وری

ج اسفند 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد‌حسین علامه در نشست سالانه مدیران این سازمان، بهبود و توسعه سامانه برنامه‌ریزی در راستای اجرای نظام نامه بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را یکی اهداف این معاونت در سال آینده برشمرد . وی افزود‌: سامانه جامع مالی و […]
پیاده سازی نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در اولویت سازمان بنادر و‌ دریانوردی/ امتیاز بالای سازمان بنادر در مدیریت بهره‌وری

همچنین بخوانید: