اعلام هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعلام هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر




تین نیوز


مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت :با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کورش دهقان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی که از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.
دهقان افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی و گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.
دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ده گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد

س اسفند 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز هواشناسی با اشاره به شمالی جریان های جوی همراه با عبور موج از تراز میانی جو، پیش بینی کرد که دریای خزر با وزش باد شدید مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود. به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصاد […]

همچنین بخوانید: