تجلیل از ۳۲ همیار ناجی بنادر غرب هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌های همیاران ناجی در طرح نوروز ۱۴۰۳ گفت: با همکاری و پایش شبانه‌روزی سواحل غرب استان توسط همیاران ناجی مستقر در این منطقه، امسال نیز با وجود نزدیک به ۱۷۹ هزار مسافر و گردشگر، بستری مناسب و ایمن برای گردشگران دریایی فراهم شد.

‘مرتضی سالاری’ با اشاره به تلاش و حضور شبانه‌روزی ۳۲ همیار ناجی در غرب استان افزود: با وجود همیاران ناجی در این منطقه طرح نوروز ۱۴۰۳ بدون هیچ حادثه و سانحه‌ای انجام و مسافران دریایی سفری ‏ایمن و آرام را در آغازین روزهای بهاری سال ۱۴۰۳ تجربه کردند.

به گفته وی؛ همیاران ناجی نیروهای داوطلب مردمی هستند که به منظور کمک در امر جستجو و نجات دریایی سازماندهی شده‌اند تا در هنگام بروز سوانح دریایی به عنوان مکمل نیروهای ناجی سازمان بنادر و دریانوردی به یاری هموطنان بشتابند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار صمیمی مسئولان بنادر غرب هرمزگان از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات همیاران ناجی مستقر در بنادر غرب استان هرمزگان قرار گرفتند و در پایان این مراسم با اهدای  لوح از تلاش‌های همیاران ناجی تجلیل شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تائید کمیسیون انجمن های علمی برای حضور در صحنه حکمرانی دریا

د اردیبهشت 17 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز دومین جلسه کمیسیون انجمن های علمی با موضوع جایگاه انجمن های علمی در توسعه دریا محور در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی وزارت عتف برگزار گردید. به گزارش تین نیوز، دومین جلسه کمیسیون انجمن های علمی با موضوع جایگاه انجمن های علمی در توسعه […]

همچنین بخوانید: