صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان/آخر هفته دریا مواج خواهد بود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبرداد:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تأکید بر هشدار سطح نارنجی دریایی گفت: باتوجه به هشدار اعلام شده از سوی هواشناسی لازم است مراقب باشیم چرا که آخر هفته دریا مواج خواهدبود.

صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان/آخر هفته دریا مواج خواهد بود

به گزارش مانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: روزهای آخر هفته جزایر قشم، هرمز، هنگام، کیش، سیری، بوموسی، لاوان، لارک، تنب بزرگ و تنب کوچک تحت تأثیر شرایط ناپایدار دریایی خواهند بود که از ظهر فردا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه شروع می‌شود و تا جمعه ادامه دارد.

حسن زاده وزش باد شدید و مواج شدن دریا را همراه با مخاطره دانست و افزود: مردم، ورزشکاران، دریانوردان، صیادان و آبزی‌پروران مراقب باشند و از هرگونه ورزش و تفریح دریایی، تردد شناورهای مسافری و تجاری بزرگ و کوچک دوری کنند.

وی از آمادگی دستگاه‌های امدادرسان به ویژه در مناطق دریایی خبر داد و گفت: صیادان و آبزی‌پروان برای جلوگیری از آسیب احتمالی به تورهای صید و قفس‌های پرورش ماهی مراقبت‌های لازم را در نظر داشته باشند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرآیندهای سامانه جدید یکپارچه عملیات بندری بررسی شد

چ اردیبهشت 19 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این نشست کارشناسی دو روزه، علاوه بر مرور فرایندهای وضعیت مطلوب، به اهم تغییرات در فرایندهای سامانه جدید عملیات بندری پرداخته شد و در خصوص اجرای الزامات نظارتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی بحث و […]
فرآیندهای سامانه جدید یکپارچه عملیات بندری بررسی شد

همچنین بخوانید: