ایران ظرفیت ابرقدرت شدن را دارد/ تحقیر اسراییل با طوفان الاقصی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی پنجشنبه شب در مراسم یادبود شهدای خدمت رئیس جمهور با بیان که امروز برد انقلاب اسلامی جهانی است و عملیات وعده صادق نشان داد که تهدید باید در سطح جهانی انجام شود نه در سطح منطقه.

وی با تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی تابلویی از ارزش‌ها محسوب می‌شود، گفت ارزش‌های شهادت، ایثارگری‌ها، از خود گذشتگی، مردمداری انقلاب اسلامی تابلویی از مردان بزرگ چون شهید آیت الله رئیسی، شهید سلیمانی شهید صیاد شیرازی شهید بابایی و غیره است.

وی گفت: این هنر حضرت امام رحمت الله علیه و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که با انقلاب اسلامی نه تنها اسلام را زنده کرد بلکه تمدن نوین اسلامی را در عصر سکولاریسم و عصر نوین جهانی زنده کرد و انرژی جوانان را با دین و دیانت گره زد و آنها را از فساد نجات داد و به مبارزه با نظام سلطه در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیلی‌ها پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی دریایی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دیگر انقلاب‌ها نظیر انقلاب فرانسه متفاوت است، یادآور شد: این انقلاب زنده دارای قدرت است زیرا همه مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی در عصر جدید انفجار نور بود و امروز همه قدرت را در اختیار داریم و دو کشتی و نفتکش عظیم آمریکایی‌ها را در دریای عمان توقیف می‌کنند و نفت آن به نفع بیماران صعب العلاج که براثر تحریم آمریکایی‌ها آسیب دیدند، را مصادره می‌کنند و این قدرت توسط انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ادامه داد: ما همه مؤلفه‌های قدرت را در کنار اراده در اختیار داریم و قدرت بازدارندگی، دفاعی، فرهنگی در منطقه را دارا هستیم زیرا ایران به لحاظ ژئوپلتیکی در منطقه حساس و مهم قرار دارد لذا ظرفیت‌های لازم را برای جهانی شدن و ابر قدرت شدن دارد.

وی گفت: امروز اثرات انقلاب اسلامی را در دنیا شاهد هستیم و یک گروه کوچک بیش از ۶۰ هزار میلیارد دلار بر پیکره اسرائیل خسارت می‌زند و در تنگه باب المندب گلوی آمریکا انگلیس را گرفته است.

حضور مستمر یک دهه‌ای در دریای سرخ

دریادار کاویانی تصریح کرد: امروز هنر انقلاب اسلامی این است که ناوگان‌های دریایی آن بیش از یک دهه در دریای سرخ به صورت مداوم حضور دارند و بیش از ۵۱ رزمایش مشترک با در قالب کشورهای منطقه در ورودی تنگ هرمز با کشورهای مختلف انجام دادیم و امروز چرخه دفاعی ایران اسلامی از زیر سطح، سطح، هوا و موشک‌ها را ببینیم و تولیدات ما و سامانه‌های دفاعی ما قدرت محسوب می‌شود.

امیر دریادار کاویانی با اظهار اینکه امروز به هیچکس در منطقه و فراتر از منطقه و در محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران و محیط نفوذ جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تهدیدی را نمی‌دهیم، گفت: ما از تاریخ آموختیم که باید قدرت داشته باشیم زیرا اگر قدرت نداشته باشیم نیست و نابود هستیم و ما قدرت ما در سراسر جهان منتشر خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی به عملیات بزرگ بیت المقدس اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی همه دنیا ما متحد شدند و جنگ را بر ما تحمیل کردند و آنها برای حذف ایدئولوژی و تمدن اسلامی به مرزهای ما حمله کردند.

وی با بیان اینکه روزی در مرزهای خود مظلومانه می‌جنگیدیم اما امروز مقتدرانه در فرامرزها برای دفاع از منافع ملت دفاع می‌کنیم، ادامه داد: عملیات طوفان دکترین بازدارندگی اسرائیلی‌ها را بر هم زد و این عملیات دکترین هشدار سریع اسرائیلی‌ها و دکترین پاسخ سریع آنان را بر هم زد وتصمیم گیری برای چه کنم را برای اسرائیل از بین برد.

جانشین نیروی دریایی ارتش ادامه داد: اسرائیلی‌ها با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شدند و دیوارهای بیش از یک میلیارد دلاری اسرائیلی‌ها را شکست و اسرائیل امروز سرشکسته و حیران است.

وی با بیان که بساط اسرائیلی‌ها و شعار از بحر تا نهر با انقلاب اسلامی برچیده شد، گفت: این هنر انقلاب اسلامی، ملت ایران و اسلام است که در دفاع از مظلوم نه ظلم را می‌پذیریم و نه ظلم می‌کنیم.

دریادار کاویانی با اظهار اینکه وعده اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نمی‌بیند حتماً محقق می‌شود، گفت: رژیم اسرائیل غاصب و نامشروع است و امروز همه جهان مدعی حمایت ازفلسطین هستند و خیزش دانشجویان جهان حکایت مشروعیت فلسطین و اثبات ادعای ایران و انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مخبر دبیر جدید شورای توسعه سواحل مکران را منصوب کرد

ج خرداد 4 , 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «محمد جلال‌مآب» را به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «محمد جلال مآب» را به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد. پیش از این […]

همچنین بخوانید: