تعیین مشاوران بین‌المللی طرح‌های گردشگری دریا محور هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعیین مشاوران بین‌المللی طرح‌های گردشگری دریا محور هرمزگان

به گزارش مانا، مهدی دوستی اظهار کرد: گردشگری به‌عنوان یکی از سودآورترین صنایع خدماتی جهان، اولویت درآمد اقتصادی در بسیاری از کشورها است و گردشگری دریایی  یکی از پرطرفدارین، در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود که بخش زیادی از اقتصاد گردشگری را به خود اختصاص داده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به سیاست‌های کلی توسعه دریا محور  مقام معظم رهبری، افزود: استان هرمزگان قطب بزرگ و مهم اقتصاد دریا پایه و تنها استانی است که متصل به سه آب مهم خلیج‌فارس، دریای عمان و اقیانوس هند است و با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند نقش اول را در حوزه گردشگری دریایی در کشور ایفا کند.

وی افزود: به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و اینکه بخواهیم با کشورهای منطقه در حوزه گردشگری رقابت کنیم، لازم است از مشاوران با تجربه بین‌المللی برای توسعه طرح‌های گردشگری دریا محور کمک بگیریم.

دوستی بیان کرد: در همین راستا، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مشاور مجرب و با تجربه که کارکرد بین‌المللی در حوزه گردشگری دارد، تعیین و اعتبار مورد نیاز را نیز فراهم کند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: موفق‌ترین الگوی جهانی توسعه دریایی در حوزه گردشگری نیز معرفی تا چشم انداز مناسبی برای طرح‌های گردشگری دریا محور باشند.

 

 

 

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار وقوع سیل و تخریب محصولات کشاورزی درکشور

ش خرداد 5 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شرقی کردستان و کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، یزد، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی […]

همچنین بخوانید: