موافقت وزارت بهداشت با تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی در چابهار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

موافقت وزارت بهداشت  با تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی در چابهار

موافقت اصولی با تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار توسط وزارت بهداشت دریافت شد.
به گزار ش اقتصادسرآمد، دکتر ایرج ضاربان سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در گفت وگو با ایسنا- با اعلام این خبر گفت: فرآیند اخذ مجوز مراکز تحقیقات در کشور مانند تأسیس دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیازمند موافقت شورای گسترش است و خوشبختانه در کمتر از یکسال از عمر دانشکده علوم پزشکی چابهار مجوز تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی در چابهار اخذ و از سوی دکتر عین‌الهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شد.
وی ادامه داد: طی مذاکراتی که در ابتدای راه اندازی دانشکده با وزیر محترم بهداشت صورت گرفت موافقت اولیه راه اندازی این مرکز اخذ شد و هم اکنون فاز مطالعاتی شناسایی خواص گیاهان دارویی دریایی و ساحلی در حال انجام است و هدف نهایی ما استخراج مواد ضد سرطان از گیاهان دارویی دریایی و  ساحلی است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ کشتی آمریکایی در ساحل به گل نشستند

ی خرداد 6 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مانا، ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد چهار کشتی نیروی دریایی آمریکا که در طرح واشنگتن برای ارسال کمک‌ به غزه از مسیر دریا حضور دارند، درگیر شرایط بد آب‌وهوایی شده و از لنگرگاه خود جدا شدند. در بیانیه سنتکام با […]
۴ کشتی آمریکایی در ساحل به گل نشستند

همچنین بخوانید: