محدودیت دریاروی در آب‌های خلیج فارس تا روز جمعه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

محدودیت دریاروی در آب‌های خلیج فارس تا روز جمعه

 

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر‌اساس تجزیه و تحلیل مدل‌های هواشناسی، آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان به علت افزایش سرعت باد و اختلاف فشار، متلاطم و توفانی است.
وی گفت: انتظار می‌رود ارتفاع موج بین ۱.۵ تا ۲ متر در مناطق فراساحل برسد از این رو به ملوانان و دریانوردان توصیه می‌شود تا بهبود شرایط جوی سفر‌های دریایی خود را متوقف یا محدود کنند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و واژگونی قایق‌های صیادی در آبراه اروندرود و بهمنشیر و آسیب رسیدن به تأسیسات فراساحل وجود دارد.
سبزه زاری افزود: وضعیت نامساعد جوی در آب‌های شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان با شدت و ضعف تا روز جمعه آینده تداوم خواهد داشت.
وی همچنین از قایق‌های گردشگری خواست فعالیت خود در مناطق آبراهی و ساحلی را به علت بروز مخاطرات احتمالی متوقف کنند.
مدیریت بحران استانداری خوزستان از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خواست تمهیدات لازم را برای اعمال محدودیت سفر‌های دریایی و کاهش خسارات احتمالی برای ساکنان نوار ساحلی خوزستان به کار گیرند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اروندان 2 شناور خدماتی برای گروه کشتیرانی می‌سازد

ی خرداد 6 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه از دیگر رسانه‌ها به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی‌های تولید داخلی، قرارداد ساخت دو فروند شناور خدماتی بین گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت کشتی‌سازی اروندان، منعقد شد. به گزارش  پایگاه خبری ترابران به نثقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به‌منظور تداوم اجرای سیاست […]
کشتی سازی اروندان

همچنین بخوانید: