انجام مطالعات پهنه بندی ایجاد تأسیسات نمک زدایی از آب دریا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر کل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از انجام مطالعات پهنه بندي ایجاد تأسيسات نمك زدايي از آب دريا در خط ساحلی خلیج فارس و دریای عمان با مشارکت صندوق ملی محیط زیست خبر داد.

 

انجام مطالعات پهنه بندی ایجاد تأسیسات نمک زدایی از آب دریا

محمد طالبی متین در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به تأاکید اسناد بالا دستی توسعه در زمینه لزوم تامین آب شرب و صنعت از سواحل جنوب کشور، مطالعات پهنه بندي اولويت تأسيسات نمك زدايي از آب دريا در خط ساحلي خليج فارس و درياي عمان در برخی مناطق انجام شده است.

مدیر کل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: این مطالعات در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان با هدف دستیابی به اهداف توسعه پایدار و حفاظت از مناطق حساس و زیستگاه های ساحلی دریایی به انجام رسیده است.

وی همچنین یکی دیگر از مهمتری دلایل برای انجام این مطالعات را به حداقل رساندن تخریب محیط زیست از طریق تعیین مناطق مناسب جهت استقرار صنایع نمک زدایی در سواحل این استان ها با مشارکت صندوق ملی محیط زیست اعلام کرد.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حفاظت محیط زیست، با انجام اقدامات مذکور توسط دفتر زیست بوم های دریایی معاونت محیط زیست دریایی، پهنه بندی سواحل جنوب کشور جهت استقرار تأسیسات نمک زدایی از آب تکمیل شده است.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازی حاشیه‌ساز و رویای تو خالی یک همستر

ش خرداد 19 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مانا، چند سالی است که گرایش جدیدی در حوزه پولی دنیا به نام رمز ارزها به وجود آمده و همزمان با افزایش تمایل نسبت به آن، جنبه‌های جدیدی از رمزارزها دیده می‌شود. اما باید به این نکته توجه کرد که این پدیده نوظهور […]
بازی حاشیه‌ساز و رویای تو خالی یک همستر

همچنین بخوانید: