اطلاع رسانی به اعضا بازنگری آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اطلاع رسانی به اعضا بازنگری آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه میرساند گمرک ایران در نظر دارد آئین نامه اجرایی قانون امور گمرکی مصوب ۱۳۹۱ را مورد بازنگری و اصلاح قرار دهد، تصویب آئین نامه فعلی در پی اصلاح قانون امور گمرکی مصوب ۱۳۹۰ انجام پذیرفته و از آن زمان به غیر از اصلاحات موردی، تغییرات دیگری نداشته است. از طرفی میزان تغییرات انجام شده در قانون امور گمرکی نیاز به بازنگری در آئین نامه را دو چندان نموده است و این نکته ایجاب می نماید بخش خصوصی با حساسیت و دقت کافی آیین نامه را بررسی و اصلاحات مورد نظر خود را در مهلت مقرر ارائه نماید.

با توجه به اهمیت موضوع، بازنگری آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی در دستور کار کمیسیون گمرک اتاق ایران و اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران قرار گرفته است؛ لذا فایل اصلاحات پیشنهادی به پیوست می باشد، لذا همکارانی که در این خصوص نظراتی دارند می توانند پیشنهادات خود را از طریق درگاه ذیل حداکثر تا تاریخ به دبیرخانه این کمیسیون به شماره ۸۵۷۳۲۴۱۲-۰۲۱ و یا از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۱۰۰۲۷۱۷ سرکار خانم قاسمی دبیر محترم کمیسیون گمرک و یا به آدرس info@iccima.ir و شماره فکس ۸۸۸۲۵۱۱۱ ارسال فرمایند.

دبیرخانه اتحادیه

فایل پیوست
فایل پیوست

تعداد بازدید: ۰

لینک کوتاه: کپی کن!

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اتحادیه تولید و تجارت آبزیان

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر امیرآباد به دستگاه ایکس- ری کامیونی تجهیز می شود

د خرداد 21 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بندر امیرآباد گفت: با راه اندازی دستگاه ایکس- ری در این بندر، همه کالاهای ترانزیتی صادراتی و وارداتی با دقت رصد خواهد شد و ورود و خروج کالا ها شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت. […]
بندر امیرآباد به دستگاه ایکس- ری کامیونی تجهیز می شود

همچنین بخوانید: