مجمع عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق توسعه صنایع دریایی برای بررسی عملکرد صندوق در سال 97 به ریاست یونس الستی معاون وزیر صمت برگزار شد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش این خبرگزاری، عبدالمجید رضوانی مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کلی صندوق در سال 97، اعلام کرد: در سال گذشته بالغ بر 296 میلیارد تومان درخواست تسهیلات در صندوق به تصویب رسیده و موارد به بانک های عامل معرفی شدند که در همین راستا مبلغ 117 میلیارد تومان تسهیلات در نوبت پرداخت قرار گرفته است.

وی در ادامه جلسه آخرین وضعیت منابع مالی، بررسی الگوهای توسعه صنعت کشتی سازی، برنامه های آتی صندوق، پیش بینی ایجاد صندوق مشترک با سرمایه گذار خارجی و همچنین درخواستهای صندوق از اعضای مجمع عمومی اشاره و تصریح کرد: صنایع دریایی کشور از ظرفیت های توسعه ای بسیار خوبی برخوردار است که امیدواریم با ایجاد زمینه های لازم به ویژه در حوزه تامین منابع، بتوانیم اهداف طراحی شده در اسناد بالادستی را در این حوزه محقق سازیم.

گفتنی است؛ الستی،رئیس مجمع عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی نیز در پایان جلسه با تاکید بر ضرورت تحقق برنامه های توسعه ای فعالیت های صندوق توسعه صنایع دریایی، ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی صندوق اهداف طراحی شده در برنامه ششم توسعه در شرایطی حداکثری محقق شود.

منبع: شاتا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ظرفیت توربین‌های بادی دریایی و ساحلی انگلستان

س شهریور 12 , 1398
محققان اعلام کردند: افزایش هفت توربین بادی جدید در سواحل انگلستان توانسته ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر این کشور را تا 2.8 گیگاوات افزایش دهد.
مزرعه توربین بادی دریایی ساحلی

شاید برای شما جالب باشد