مقابله با صید ترال در راستای صیانت از حقوق عامه / اجازه نمی‌دهیم عده‌ای دریا را شخم بزنند

رییس کل دادگستری استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

به گزارش مارین‌پرس، ‌علی صالحی در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مسئولان باید برنامه ریزی‌های لازم را به گونه‌ای انجام دهند که با بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی مثل دریا در جهت ایجاد اشتغال، توسعه صنعت و پرورش آبزیان به نحوی شایسته به مردم خدمت شود.

وی بر نظارت ویژه دستگاه قضایی در خصوص واگذاری اراضی تاکید و بیان کرد: ضرورت دارد بر روند خصوصی سازی‌ها نظارت لازم صورت پذیرد تا شاهد تضییع حقوق بیت المال نباشیم و خصوصی سازی بهانه‌ای برای زمین خواری و تعرض به حقوق مردم نشود.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات طرح خرید توافقی ماهی/اولویت با تولیدکنندگان جنوب است

س تیر 10 , 1399
یک مقام مسئول در سازمان شیلات ایران گفت: بعد از تصویب طرح خرید توافقی ماهی در ستاد تنظیم بازار، در حال تدوین سازوکار اجرایی آن هستیم که با اولویت تولید کنندگان جنوب کشور آغاز می‌شود.
معرفی رشته شیلات

شاید برای شما جالب باشد