برگزاری رویداد تقاضا محور پیشرانه های دریایی

رویداد تقاضا محور پیشرانه های دریایی در تاریخ 12 شهریورماه و با همکاری و حمایت مرکز همکاری های تحول و پیشرفت، فن بازار ملی ایران، ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته و سازمان صنایع دریایی برگزار می گردد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مارین‌نیوز، رویداد تقاضا محور پیشرانه های دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و واحد های صنعتی فناور با همکاری و حمایت مرکز همکاری های تحول و پیشرفت، فن بازار ملی ایران، ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته و سازمان صنایع دریایی برگزار می گردد.

این رویداد در 12 شهریور ماه سال­جاری در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان (باکس) به صورت ارائه معکوس(Reverse Pitch)درحوزه های ریخته گری، شکل دهی (فورج) و ماشینکاری دقیقبرگزاری می گردد .

هدف اصلی این رویداد،علاوه بر رفع نیاز های فناوری و صنعتی کشور توسط توانمندی های داخلی، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان ها و نهاد های متقاضی فناوری با شرکت های دانش بنیان و واحد های صنعتی فناور است. در حاشیه این رویدادنمایشگاهی از نیازمندی های احصاء شده سازمان ها و صنایع فعال در حوزه پیشرانه های دریایی برگزار می گردد.

یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، عدم آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان  با نیاز های صنعتی و فناوری کشور بوده که با برگزاری این دست از رویداد ها، واحد های فناور با نیازمندی های صنعت آشنا شده، که میتواند زمینه ساز همکاری مشترک باشد.

سازمان های متقاضی آماده عقد قرارداد با شرکت ها و صنعتگرانی هستند که بتوانند نیاز های اعلام شده را مرتفع نمایند .

متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرسhttps://evnd.co/hQlZW  ،  TECHMART.IRمراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن 76251224 –76251231 تماس حاصل نمایند.

محل برگزاری : خ آزادی، خ حبیب الهی، خ قاسمی، جنب جهاد دانشگاهی شریف پلاک ۷۹ باشگاه کسب و کار دانش بنیان ( باکس )

زمان : 12 شهریور 98

منبع: فارس

آخرین اخبار:

امارات؛ از بادیه نشینی تا بهشت معماری

در ادامه بررسی نمادهای شهری ساحلی و بندری کشورهای مختلف جهت مقایسه با ایران، در این گزارش به معرفی و بررسی نمادهای شهری مدرن کشور امارات- شهر بندری دوبی پرداخته شده است.

21 ساعت قبل

کنوانسیون آنکلاس چیست؟

در این ویدئو با کنوانسیون آنکلاس - Convention UNCLOS - کنوانسیون ملل متحد در مورد حقوق دریاها ( United Nations Convention on the Law of the Sea) آشنا شوید.

22 ساعت قبل

درگیر شدن طناب دور پروانه شناور کروبوت کروز

درگیر شدن طناب به دور پروانه شناور کروبوت کروز سبب عدم حرکت شناور و نقص فنی موتور شد.

22 ساعت قبل