مستند کاوش در اقیانوس‌ها/قسمت اول

در مستند کاوش در اعماق اقیانوس‌ها، به کمک ادغام داده‌های علمی، بازسازی دیجیتال حملات کشتی‌ها، گنجینه‌ها و شهرهای زیرزمینی دریاچه‌ها، دریاها و اقیانوس‌های سراسر جهان دوباره زنده می‌شوند. تکنولوژی نوآورانه به بینندگان اجازه می‌دهد تا ببینند که چه چیزهایی در کف آب‌های عظیمی مانند خلیج مکزیک، نیل، اقیانوس هند، دریای بالتیک و اقیانوس اطلس قرار دارند، به شرط اینکه آنها تخلیه شده باشند. سپس تلاش می‌شود تا شگفتی‌های طبیعی و فاجعه‌های ساختگی، داستان‌هایی در مورد چگونگی انقراض کشتی‌ها و چگونگی شکل‌گیری سازه‌های زمین شناسی باستانی که زندگی را شکل داده‌اند، توضیح داده شوند و به این سوال پاسخ داده شود که چرا بسیاری همچنان به دنبال شهر‌افسانه ای آتلانتیس هستند.

زمان تماشا: 46 دقیقه

به گزارش مارین‌پرس، قسمت اول این مجموعه مستند به نمایش شبیه‌سازی روز دی (D-DAY) در سواحل نرماندی فرانسه در خلال جنگ جهانی دوم اختصصاص دارد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

شکیلا لشکری

دانشجوی دکتری فیزیک دریا -  سردبیر مرین‌پرس

یک دیدگاه برای “مستند کاوش در اقیانوس‌ها/قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گام های مازندران در توسعه اقتصادی شیلات

د آذر 10 , 1399
ماهی و سایر گونه های آبزی در ذائقه و فرهنگ بخش عمده ای از مردم به عنوان غذایی لذیذ و اصلی مطرح هستند، به علاوه صنعت شیلات برای مناطقی که به دریا دسترسی دارند یکی از صنایع سودآور محسوب می شود و مازندران نیز یکی از مهم ترین مناطق مستعد برای توسعه اقتصاد شیلات است.
صیادان مازندران در حال ماهیگیری از دریای کاسپین

شاید برای شما جالب باشد