لزوم توجه ویژه به بنادر اروندکنار و چوئبده آبادان

رئیس اداره بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: با توجه به موقعیت بنادر کوچک که مستعد رشد هستند، قطعا باید نگاه ویژه‌ای به بنادری همچون اروندکنار و چوئبده شود.

به گزارش راد و به نقل از اقتصاد سرآمد، رئیس اداره بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بنادر اروندکنار و چوئبده آبادان از بنادر مهمی هستند که در زمینه توسعه زیر ساخت‌ها نیازمند نگاه ویژه می‌باشند.

مصطفی گنگانی در بازدید از بنادر آبادان افزود: با توجه به موقعیت بنادر کوچک که مستعد رشد هستند، قطعا باید نگاه ویژه‌ای به بنادری همچون اروندکنار و چویبده شود.

وی اظهار کرد: این ۲ بندر به لحاظ اشتغال‌زایی می‌توانند به شهر و معیشت مردم از جمله شهرهایی مثل اروندکنار و چوئبده کمک شایانی کنند.

رئیس اداره بازرسی بنادر و دریانوردی کشور با بیان اینکه طرح‌های در دست اجرا در بنار سه‌گانه آبادان پیشرفت خیلی خوبی دارند گفت: بنادری همچون بندر اروندکنار و چوئبده به لحاظ موقعیت حائز اهمیت بسیار بوده و می‌تواند در بهتر شدن وضعیت معیشت مردم تاثیر‌گذار باشد و توجه ویژه به این بنادر نیاز است.

گنگانی بیان کرد: بندر اروندکنار و بندر چویبده به لحاظ موقعیت جغرافیایی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و با تلاش مضاعفی که مدیران بنادر استان خوزستان دارند شاهد بنادر موفق و پویا در این منطقه خواهیم بود.

کنگانی گفت :با افتتاح طرح‌های در دست اجرا در بنادر آبادان در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه بنادر این منطقه به لحاظ حمل‌ونقل خواهیم بود.

بنادر آبادان، اروندکنار و جوئبده از موقعیت خاصی برای صادرات محصولات کشاورزی و مصالح ساختمانی به کشورهای همجوار به‌خصوص کویت و عراق برخوردارند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۳۸ درصدی ساختمان مرجع دریایی بندر ابوموسی

ش بهمن ۸ , ۱۴۰۱
به گزارش مرین‌پرس، جمشید عباسی‌راد در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در حال احداث جزیره ابوموسی با اشاره به پیشرفت ۳۸ درصدی ساختمان مرجع دریایی این جزیره افزود: این ساختمان دارای دو طبقه اداری و یک طبقه تکنیکال و یک طبقه برج کنترل است. وی ادامه داد: فضاهای پیش‌بینی […]