رشد ۵۰ درصدی درآمد‌ گمرک بندر سجافی هندیجان

رئیس گمرک بندر سجافی هندیجان از افزایش ۵۰ درصدی درآمد‌های گمرک این بندر تجاری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش راد، علی فرهودی افزود: درآمد گمرکی هندیجان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است.

فرهودی گفت: بندر سجافی یکی از بنادر جنوبی استان خوزستان است که با بیش از ۹۵ کیلومتر مرز آبی در حاشیه خلیج فارس قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم بیشتر مردم هندیجان از مبادلات تجاری و ملوانی باحوزه خلیج فارس درآمدزایی می‌کنند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون درآمد‌های گمرکی بندر تجاری سجافی بیش از ۵۰ درصد نسبت به‌مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رئیس گمرک بندر سجافی هندیجان  اظهار کرد: کار‌های جدیدی درخصوص سیستمی شدن و افزایش سرعت ترخیص کالا از گمرک و همچنین شفافیت و قانونی‌تر شدن تشریف‌های گمرکی انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها راه‌اندازی سامانه ملوانی برای اظهار از دور و سیستمی شدن تشریف‌های گمرکی ترخیص کالای ملوانی هستند.

به گفته فرهودی؛ بیش از ۱۵۰ فروند شناور به‌صورت تجاری در بندر سجافی هندیجان فعال هستند که به کشور‌های حوزه خلیج فارس تردد می‌کنند.

استان خوزستان هشت بندر تجاری و آزاد دارد. /روابط عمومی گمرکات خوزستان

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مخاطره حیات تالاب‌ها با صید و پرورش آبزیان

س بهمن ۲۵ , ۱۴۰۱
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان محیط زیستی با اشاره به اینکه هم‌اکنون صید و پرورش آبزیان، حیات تالاب‌ها را به مخاطره انداخته است، گفت: التزام به قوانین و مقررات جاری محیط زیست و برقراری جریمه‌های سنگین در صورت دفع فاضلاب استخر‌های پرورش آبزیان به‌عنوان راهکار‌های پیشنهادی به وزارت […]
مخاطره حیات تالاب‌ها با صید و پرورش آبزیان