احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیّر

 

احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیّر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، راحله پورمحمد آخرین وضعیت پروژه‌های این بندر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پروژه محوطه سازی بندر دیّر در محدوده‌ای به مساحت سه هکتار عملیاتی شده است که اکنون در روز‌های پایانی قرار دارد.

وی بیان کرد: برخورداری بندر دیّر از محل نگهداری کالا، افزایش ظرفیت پارکینگ به ویژه برای کامیون‌های یخچال‌دار از مزیت‌های اصلی پروژه محوطه سازی بندر دیّر است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیّر پیشرفت چهار پست اسکله رمپ دیّر را ۴۰ درصد دانست و ادامه داد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ نیز در هفته دولت امسال عملیاتی شده است که پیش بینی شده ظرف مدت ۱۸ ماه احداث شود.

پورمحمد اضافه کرد: لایروبی پروژه یاد شده اکنون ۶۰ درصد است و با اتمام پروژه‌های در دست احداث بندر دیّر روند مطلوب و شتابانی در فرآیند صادرات کالا از بندر دیّر به ویژه به مقصد کشور‌های حوزه خلیج فارس محقق خواهد شد.

پورمحمد افزود: بندر دیّر به واسطه موقعیت خاص جغرافیایی مورد اقبال عموم تجار و بازرگانان است که در این زمینه تسهیل‌گری لازم برای فعالیت آنان پیش‌بینی شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت ۵ زیستگاه مصنوعی آبزیان در نوار ساحلی استان بوشهر

ش اسفند ۶ , ۱۴۰۱
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عقیل امینی از صدور مجوز ایجاد ۱۱۷ مرکز پرورش ماهی در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به کاهش ذخایر دریایی و به منظور استفاده از ظرفیت خلیج فارس تاکنون ۱۱۷ مجوز پرورش ماهی به ظرفیت ۹۰ هزار تن ماهی در سال صادر […]