کشف سوخت قاچاق از ۲ فروند شناور در استان بوشهر

کشف سوخت قاچاق از ۲ فروند شناور در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به رصد و پایش مستمر شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس استان اظهار داشت‌: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناورها، تلاش مرزبانان بر مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت با توجه به پیامد‌های سوء اقتصادی قاچاق در دستور کار قرار دارد.
وی ضمن اشاره به شناسایی دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق و دستگیری سه متهم، افزود: مأموران پایگاه مرزبانی بوشهر و کنگان موفق شدند طی دو عملیات از دو فروند شناور فاقد مدارک قانونی، ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش تقریبی هفت میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه اضافه کرد: در راستای فرامین فرمانده کل قوا، کارکنان مرزبانی استان با همکاری خوب مردم متدین مرزنشین استان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بخش خصوصی بی نصیب از توسعه بندر چابهار

ش فروردین ۲۶ , ۱۴۰۲
اصطلاح «خصوصی سازی» به هرگونه انتقال فعالیت از بخش عمومی به بخش خصوصی اشاره دارد. سرمایه گذاری در بنادر مقوله بسیار پرهزینه ای است که متأسفانه در ایران بخش خصوصی رشد یافتهای که بتواند به طور کامل این وظیفه را انجام دهد، وجود ندارد و به همین دلیل هم اکنون […]
بخش خصوصی بی نصیب از توسعه بندر چابهار