تاکید بر راه‌اندازی هنرستان‌های فنی در مناطق ساحلی و بندری خوزستان

تاکید بر راه‌اندازی هنرستان‌های فنی در مناطق ساحلی و بندری خوزستان

به گزارش خبرنگار مانا، مسعود حمیدی نژاد در نشست مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان افزود: توسعه مهارت آموزی و حرفه آموزی دریایی با ساخت هنرستان‌های فنی و تخصصی در مناطق ساحلی و بندری یکی از اولویت‌های راهبردی مجموعه نظام آموزشی در خوزستان خواهد بود.

وی گفت: راه‌اندازی هنرستان فنی در مناطق ساحلی و بنادر خوزستان با هدف تربیت دریانورد و نیروی تخصصی و تکنسین امور بندری در دستور کار قرار گرفته است و اقدامات راه اندازی این هنرستان‌ها در حال انجام است.

حمیدی نژاد در ادامه افزود: راه‌اندازی هنرستان‌های فنی مرتبط با امور بندری و دریایی این امکان را خواهد داد تا نیرو‌های ماهر بومی در استان تربیت و مناطق ساحلی پررونق و جاذب جمعیت شوند و این فرصت و بستری برای توسعه این مناطق خواهند بود.

وی با اشاره به کمبود نیروی غواصی و جوشکاری زیرِآب در خوزستان افزود: راه اندازی هنرستان‌های فنی و برگزاری دوره‌های تخصصی و ماهر دریایی، می‌تواند برای صنایع دریایی نیز راهگشا باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امنیت را در منطقه برقرار کرده‌ایم

س فروردین ۲۹ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا به نقل از تسنیم، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه) در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ما معمولاً شیاطین را ابتدا راهنمایی می‌کنیم، اما […]