امدادرسانی به ۳ صیاد تنگستانی در منطقه بندر عامری

امدادرسانی به ۳ صیاد تنگستانی در منطقه بندر عامری

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به اینکه خلیج فارس مواج و متلاطم است از امدادرسانی به سه صیاد در خلیج فارس در منطقه تنگستان خبر داد و اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر نقص فنّی یک فروند قایق در خلیج فارس منطقه بندر عامری تنگستان، پس از هماهنگی لازم، شناور ناجی ۱۸ از بندر عامری و یک فروند قایق موتوری از بوشهر به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: ناجی ۱۸ با رسیدن به منطقه سه صیاد تنگستانی حاضر در قایق مضطر را نجات داد و اعلام کرد برای انتقال قایق نیاز به عملیات یدک‌کشی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر همین اساس شناور امدادرسان به موقعیت اعزام شد و اقدام به یدک‌کشی قایق صیادی کرد که شناور ناجی نیز جهت اطمینان از ایمنی عملیات، شناور‌های مضطر و یدک‌کش را چندین مایل همراهی کرد.

شکیبی نسب ادامه داد: شناور‌های یاد شده در اسکله بندر عامری پهلو گرفتند.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییرات در تقسیمات کشوری استان‌های ساحلی تصویب نشد

ی خرداد ۷ , ۱۴۰۲
‌به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم با موضوع بررسی بندهایی از پیش‌نویس سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ارجاع شده از صحن مجمع تشکیل جلسه داد. در ابتدای این جلسه، ‌محمد باقر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص […]