توقیف یک شناور در بندر عامری و کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

توقیف یک شناور در بندر عامری و کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبرى در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر محموله قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدام به موقع موفق به توقیف شناور شدند.
وی افزود: در بازدید مأموران از شناور توقیف شده، تعداد پنج دستگاه موتور مربوط به شناور لنج با مارک یانمار به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری دو نفر و معرفی به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: مرزبانان استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در سواحل استان بوشهر ضمن تأمین امنیت مرز دریایی خلیج فارس و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۲۲۵ درصدی صدور نفت روسیه از طریق دریا در سه ماه ۲۰۲۳

س خرداد ۱۶ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ بر اساس گزارش shippingnews تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده توسط مؤسسه Global Market Intelligence در سه ماهه اول سال جاری ۲۱۵ فروند نفتکش صادرات نفت روسیه را از مقصد این کشور به سایر نقاط جهان برعهده داشتند و ۵۲۴ فروند نفتکش به شیوه […]