پاکسازی خور و کانال بندر گناوه در هفته حفاظت از محیط زیست

پاکسازی خور و کانال بندر گناوه در هفته حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار  با گرامیداشت هفته حفاظت محیط زیست با تأکید بر توجه به رعایت موارد زیست محیطی در سواحل و دریای خلیج‌فارس اظهار داشت:  پاک‌سازی حاشیه کانال بندر گناوه در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی و ترویج فرهنگ محیط زیستی صورت گرفت که با استقبال بسیار خوب بخش‌های مختلف همراه شد.

وی بیان کرد: در این اقدام محیط زیستی کارکنان اداره بندر و دریانوردی، محیط زیست، شهرداری و شرکت تعاونی بندرسازان گناوه حضوری پررنگ داشتند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: این اداره همواره با هدف ترویج فرهنگ محیط زبست دریایی برنامه‌های مختلفی برای جامعه هدف خود اجرایی کرده که پاک‌سازی کانال بندر گناوه نیز بر همین اساس صورت گرفت.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست و به‌ویژه محیط زیست دریایی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که همگان و بویژه دریانوردان باید سهم خود در این عرصه را به‌خوبی ایفا کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری

پ خرداد ۲۵ , ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از تشدید طرح مبارزه با قاچاق در سواحل و مرز دریایی خبر داد و اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند […]