پیشرفت ۵۰ درصدی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بوشهر

پیشرفت ۵۰ درصدی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب مجتمع بندری نگین را پسکرانه بندر بوشهر دانست و اظهار کرد: مجتمع بندری نگین بزرگترین طرح توسعه بندر بوشهر است.

وی با اشاره به ساخت تأسیسات زیربنایی و جاده دسترسی مجتمع بندری نگین افزود: براساس برنامه زمان‌بندی اجرای جاده دسترسی مجتمع بندری نگین در چهار قطعه پیش‌بینی شده است که تاکنون دو کیلومتر ابتدایی آن از سمت بزرگراه بوشهر – برازجان یک لایه آسفالت انجام شده و عملیاتی تکمیلی آن نیز در دست انجام است.
وی بیان کرد: بر‌اساس برنامه تعهدی پیمانکار از کیلومتر ۲ تا کیلومتر ۴.۲ تا ۳۱ تیرماه، مابقی پروژه تا کیلومتر ۷.۳ تا ۳۰ مهرماه و مابقی آن نیز تا پایان دی ماه امسال آسفالت می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مهمترین بخش پروژه زیرسازی و شمع کوبی برای اجرای پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین است که انجام شده و سازه‌های مورد نیاز تکمیل پل نیز در حال حمل و تخلیه هستند.
شکیبی نسب ادامه داد: مجتمع بندری نگین پس از اتمام جاده و همچنین بهره برداری از تاسیسات زیربنایی به صورت تمام و کمال آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌شود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز چندین سرمایه گذار توانمند داخلی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین اعلام کردند که سعی می‌شود از حضور آن‌ها نهایت استفاده برای رونق بندر صورت گیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه تاجیک‌ها برای اتصال به اروپا از مسیر ایران و دریای خزر

د خرداد ۲۹ , ۱۴۰۲
  به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ علاوه بر این، اسناد امضا شده ایجاد شرایط مساعد برای افزایش تجارت از جمله استفاده از تعرفه‌های ترجیحی، افزایش حجم حمل‌و‌نقل ریلی و بررسی امکان سازماندهی قطار کانتینری بین‌المللی از تاجیکستان به اروپا از طریق ترکمنستان و همچنین توسعه خدمات ترانزیتی برای افزایش حجم […]