مجوز ترخیص تلفن همراه و لوازم جانبی از طریق گمرک بوشهر صادر شد

 

مجوز ترخیص تلفن همراه و لوازم جانبی از طریق گمرک بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی با اشاره به فراهم شدن ترخیص تلفن همراه و لوازم جانبی آن از گمرک بوشهر اظهار داشت: بر‌اساس مجوز اختصاص یافته از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران ، گمرک بوشهر به عنوان گمرک تخصصی مجاز به ترخیص تلفن همراه و لوازم جانبی تعیین گردید.

وی فزود: از این پس فعالین اقتصادی در استان می‌توانند نسبت به ثبت سفارش و ترخیص تلفن همراه و لوازم جانبی آن اقدام نمایند.

ناظر گمرکات استان بوشهر خاطر نشان کرد: گمرک بوشهر هم اکنون جزء محدود گمرکات کشور است که موفق به اخذ این مجوز شده که این امر قطعاً موجب توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود کسب و کار در گمرک بوشهر خواهد شد.

مدیرکل گمرک بوشهر یادآور شد: مجوز اعطایی به گمرک بوشهر پس از مطالبه فعالین اقتصادی در استان و با پیگیری‌های صورت گرفته این ستاد محقق شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فردا هشتیمن همایش روز جهانی خاویار برگزار می‌شود

د تیر ۲۶ , ۱۴۰۲
ناصر کرمی راد در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هشتمین همایش روز جهانی خاویار در تاریخ ۲۷ تیرماه با همکاری اتحادیه تولید و تجارت آبزیان، سازمان شیلات، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان برگزار می‌شود. مدیرکل بازسازی ذخایر شیلات کشور، گفت: این همایش با هدف گسترش بازار‌های جدید تجاری ماهیان خاویاری […]