برگزاری دوره آموزشی تخصصی کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها در بوشهر

برگزاری دوره آموزشی تخصصی کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها در بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر با حضور نمایندگان بنادر سراسر کشور، دوره آموزشی کنوانسیون بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها و اندازه‌گیری ظرفیت به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد.

رئیس اداره بازرسی و ثبت شناور‌ها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح دانش و عملکرد کارشناسان و بازرسان مراکز کنترل و بازرسی کشتی‌ها در بنادر، دوره آموزشی کنوانسیون‌های بین‌المللی خط شاهین کشتی‌ها و اندازه‌گیری ظرفیت و به مدت پنج روز در بندر بوشهر برگزار شد.

غلامی افزود: کنوانسیون اندازه‌گیری ظرفیت کشتی‌ها و خط شاهین از کنوانسیون‌های مرتبط با ایمنی کشتیرانی هستند که بر مبنای ضرورت ایجاد اصول و قوانین واحد برای تعیین ظرفیت کشتی‌های با مقصد بین‌المللی تهیه شده است.

وی بیان کرد: اهمیت و نقش مراکز کنترل و بازرسی شناور‌ها و همچنین عملکرد افسران مربوطه به عنوان پیشانی بنادر در حصول اطمینان از اجرا درست کنوانسیون‌های دریایی، ضرورت برگزاری این دوره آموزشی تخصصی را دوچندان کرده بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پهلوگیری نخسیتن کشتی برنج در سال جاری در بندر امام خمینی

ش تیر ۳۱ , ۱۴۰۲
امید جهان نژادیان در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: عملیات تخلیه این کشتی  پس از پهلوگیری در اسکله شماره ۲۳  بندر امام خمینی شروع شده است. وی گفت: این محموله توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور هندوستان سفارش و خریداری شده است. جهان نژادیان […]