افزایش صادرات کالا از بندر دیّر به کشور قطر

افزایش صادرات کالا از بندر دیّر به کشور قطر

یونس باربرز در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم بندر دیّر را فعالیت اقتصادی و تجاری دانست و اظهار داشت: همسایگی شهرستان دیّر با کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس ظرفیت مهمی در عرصه مبادلات تجاری فراهم کرده است.

وی توسعه زیرساخت‌های بندری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای تسهیل در امر صادرات، واردات و ترانزیت در بندر دیّر زیرساخت‌ها در عرصه گمرکی و بندری افزایش یافته است.

فرماندار دیّر از افزایش صادرات و ترانزیت کالا در بندر دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: ترانزیت کالا از بندر دیّر در سه ماه نخست امسال نسبت به سال قبل دو برابر افزایش و روند اجرا طرح‌های مهم بندری تسریع یافته است.

باربرز نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس ری و استقرار سگ‌های موادیاب در بندر دیّر در کنترل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت چهار پست اسکله رمپ و طرح‌های زیرساختی در بندر دیّر از طرح‌های مهم زیرساختی این بندر محسوب و در این عرصه افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد: با تکمیل این طرح‌ها تحول مهم و قابل توجهی در عرصه فعالیت بازرگانی و تجاری در بندر دیّر ایجاد می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عزم خط کشتیرانی فرانسه برای پیشی گرفتن از مرسک

ی مرداد ۱ , ۱۴۰۲
اختصاصی مانا-  بر‌اساس گزارش منتشر شده از سوی آلفا‌لاینر تحلیلگران این مؤسسه پیش‌بینی می‌کنند این خط فرانسوی قادر است در سال ۲۰۲۶ میلادی از شرکت مرسک پیشی گرفته و از رتبه سوم به رتبه دوم برسد.   در این گزارش آمده است در حال حاضر کشتی‌هایی که از سوی خط […]