آتش سوزی یک کشتی باری در سواحل هلند

آتش سوزی یک کشتی باری در سواحل هلند

به گزارش مانا، گارد ساحلی هلند اعلام کرد، در آتش سوزی یک کشتی باری با نزدیک به ۳۰۰۰ وسیله نقلیه در سواحل هلند یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

این آتش سوزی سه شنبه شب در کشتی ۱۹۹ متری فرامنتل ثبت شد که از آلمان به مصر در حرکت بود. بر اثر این حادثه چندین خدمه از این کشتی مجبور به پریدن از روی کشتی به دریا شدند.

ادوین ورستیگ، سخنگوی دپارتمان آبراه‌های هلند گفت: “حقیقتاً آتش هنوز مهار نشده است. خاموش کردن آتش‌سوزی بسیار سخت است، شدت این حادثه احتمالاً به دلیل محموله‌ای است که این کشتی حمل می‌کرد. “

گارد ساحلی هلند در وب سایت خود اعلام کرد که علت آتش سوزی هنوز در دست بررسی است، اما سخنگوی گارد ساحلی پیشتر به رویترز گفته بود که آتش در نزدیکی یک خودروی برقی آغاز شده است.

گارد ساحلی گفت کشتی Fremantle که از بندر برمرهاون حرکت کرده بود، از خطوط کشتیرانی خارج شده و ممکن است غرق شود. گفته می‌شود این آتش سوزی در ۲۷ کیلومتری (۱۷ مایلی) شمال جزیره آملند در هلند آغاز شده است. بر اثر این حادثه تمامی ۲۳ خدمه این کشتی تخلیه شدند.

یک بالگرد امداد برخی از آسیب دیدگان در این حادثه را که بر اثر استنشاق دود دچار تنگی نفس شده بودند به مراکز درمانی برد.

در اوایل ماه جاری، دو آتش نشان در نیوجرسی در نبرد با آتش سوزی در یک کشتی باری که صد‌ها وسیله نقلیه را حمل می‌کرد، کشته و پنج نفر مجروح شدند.

همچنین آتش سوزی در فوریه سال گذشته چندین خودروی لوکس را در یک کشتی در سواحل جزایر آزور پرتغال از بین برد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به گل نشستن ۱۰۰ نهنگ در ساحل استرالیا؛ ۵۰ نهنگ تلف شدند+( تصویر)

چ مرداد ۴ , ۱۴۰۲
مانا: نزدیک به ۱۰۰ نهنگ خلبان روز گذشته در ساحلی در استرالیای غربی به گل نشستند و مقامات استرالیایی اعلام کردند که از میان آن‌ها ۵۱ نهنگ تا امروز تلف شده‌اند و تلاش‌ها برای نجات ۴۶ نهنگ زنده همچنان ادامه دارد.  این نهنگ‌های خلبان باله‌بلند و بسیار اجتماعی، اوایل روز […]