تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در اسکله‌های بندرامیرآباد

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در اسکله‌های بندرامیرآباد

به گزارش مانا، محمدعلی موسی پور با اعلام این خبر گفت: بندرامیرآباد با دارا بودن ظرفیت‌های ترانزیتی، ترانشیپی، زیربنایی و لجستیکی، فرصت مناسبی را جهت رونق سرمایه گذاری و توسعه پیشرانه‌های حمل‌و‌نقل در این بندر فراهم کرده که نِمود آن را می‌توان در تعداد کثیر کشتی‌های متردد به بندر امیرآباد مشاهده کرد.
وی با بیان اینکه بندر امیرآباد با مجموعه کاملی از امکانات همچون تعدد انبارها، سیلو‌های نگهداری کالا‌های اساسی و بهره گیری از شقوق مختلف حمل‌و‌نقل چند وجهی توانایی پذیرش انواع کالا‌ها را دارد،   از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند شناور حامل کالا‌های مختلف در اسکله‌های این بندر خبر داد.
موسی پور همچنین تخلیه انواع غلات نظیر گندم و جو، بارگیری کالا‌های ساختمانی و معدنی از قبیل سیمان و کلینکر و ترانزیت خودرو را از عمده‌ترین این کالا‌ها برشمرد.
مدیرکل بندرامیرآباد، تحولات اخیر در کشور‌های حوزه دریای خزر را یکی از عوامل مهم تغییر رویکرد کشور‌هایی نظیر روسیه در لجستیک غلات از مسیر کریدور شمال – جنوب عنوان و ابراز امیدواری کرد:  با سفر استاندار مازندران در رأس هیأت اقتصادی به روسیه با هدف احیای این کریدور و تلاش جهت تبدیل شدن استان به هاب صادرات و ترانزیت کالا با محوریت بندرامیرآباد، اقتصاد کشور در حوزه خزر به جایگاه اصلی خود دست یابد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ائتلاف عربستان و امارات برای تسخیر بنادر یمن

ش مرداد ۷ , ۱۴۰۲
از دیگر رسانه‌ها امارات متحده عربی و عربستان سعودی با وجود جنگ در کنار هم در یمن، برای نفوذ و رهبری در منطقه با یکدیگر رقابت می‌کنند. اهداف دریایی عربستان سعودی و امارات نقش کلیدی در تعیین مسیر جنگ ایفا کرده است، زیرا کنترل بنادر یمن محرک اصلی استراتژی‌های نظامی […]