راه اندازی سرویس مستقیم کشتیرانی برای حمل کانتینر بین مصر و روسیه

 

راه اندازی سرویس مستقیم کشتیرانی برای حمل کانتینر بین مصر و روسیه

به گزارش مانا به نقل از روسیا الیوم، گروه کشتیرانی و حمل‌و‌نقل غول پیکر «فسکو» روسیه در اجلاس روسیه آفریقا که این روز‌ها در سن پترزبورگ برگزار شد، از راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین روسیه و مصر خبر داد.

گروه حمل‌و‌نقل روسی FESCO یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات حمل‌و‌نقل و لجستیک در روسیه است که در بخش‌های بنادر، راه آهن، لجستیک یکپارچه و سایر شقوق حمل‌و‌نقل فعالیت دارد.

آندری سوریلوف، رئیس هیئت مدیره فسکو در حاشیه شرکت در این اجلاس گفت: فسکو بزرگترین شرکت حمل‌و‌نقل در روسیه و دارای بزرگترین ناوگان دریایی این کشور است که به پل بین اقتصاد روسیه و آفریقا، از جمله کشور‌های مغرب و شمال آفریقا تبدیل خواهد شد.

این مقام روسی افزود: ما  امروز از افتتاح سرویس کانتینری تجاری دریایی مستقیم بین بندر دمیاط مصر و بندر تجاری نووراسییسک روسیه خبر دادیم. این یک خط کشتیرانی نسبتاً بزرگ است که ما در طول شش ماه اخیر برای افتتاح آن آماده می‌شدیم و در همین راستا ماز تعدادی از مؤسسات و شرکت‌های تجاری در مصر بازدید کردیم  و مشتاقانه منتظر قابلیت‌های حمل‌و‌نقل عظیم  تا ۳۰ هزار کانتینر بار در سال هستیم.

سوریلف پیش‌بینی کرد که مصر به دلیل موقعیت استراتژیک خود به مرکزی برای حمل‌و‌نقل بار به روسیه و از روسیه تبدیل شود.

رئیس هیئت مدیره فسکو گفت: بدون شک موقعیت کشور مصر و  بنادر آن به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم کالا‌ها و خطوط کشتیرانی را به ویژه در شمال آفریقا به راحتی اداره کنیم و محموله‌های لازم را به مرکز آفریقا نیز تحویل دهیم.

وی تأکید کرد که فسکو علاقه‌مند به راه‌اندازی مسیر‌های کشتیرانی جدید به کشور‌های آفریقایی از جمله شمال آفریقا نظیر الجزایر، مغرب و تونس است.

دومین دوره اجلاس سران روسیه و آفریقا از دیروز جمعه در شهر سن پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد که در چارچوب تقویت روابط راهبردی روسیه و کشور‌های آفریقایی و ارتقای آن‌ها به سطح جدیدی برگزار شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه در مناطق ساحلی خوزستان

ی مرداد ۸ , ۱۴۰۲
محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته جاری به علت استقرار سامانه کم فشار جنب حارّه‌ای وقوع دمای بالای ۵۰ درجه بالای صفر در مناطق ساحلی خوزستان دور از انتظار نیست. وی نسبت به تشدید گرمازدگی در روز‌های پیشِ […]