غرق شدن ۳ نفر در استان بوشهر

غرق شدن ۳ نفر در استان بوشهر

سید حسین موسوی  در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به افزایش دمای هوا در استان بوشهرو شدت گرما اظهار داشت: این شرایط زمینه شنا در دریا، سواحل و رودخانه‌های استان بوشهر را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه در سواحل و رودخانه‌های استان بوشهر شاهد شنای جوانان، نوجوانان و بزرگسالان هستیم افزود: نداشتن مهارت در شنا یکی از مشکلات مهم و ایجاد خطر برای شناگران محسوب می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از غرق شدن سه نفر در استان بوشهر در رودخانه و دریا خبر داد و خاطرنشان کرد: دو نفر در «تنگ گولو» روستای حسین آباد شهرستان جم با ۳۳ و ۴۲ سال سن در رودخانه  تنگ گولو در دل کوهستان اقدام به شنا می‌کنند که به سبب نداشتن مهارت در شنا غرق می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه غرق‌شدگی سبب کاهش سطح هوشیاری آنان شد گفت: با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم این دو نفر به بیمارستان توحید جم منتقل می‌شوند و پس از اقدامات درمانی و بهبود وضعیت جسمانی و هوشیاری آنان از بیمارستان مرخص می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به غرق یک نفر در دریا در ساحل بوشهر اضافه کرد: این فرد ۵۰ ساله در دریا، ساحل شهر بوشهر غرق می‌شود که متأسفانه تلاش امدادگران بی‌نتیجه ماند و جان خود را از دست داد.  

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش تقاضا در بخش کانتینری و بالارفتن تعداد کشتی‌های یک سر خالی

ش مرداد ۱۴ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت container-news؛ بررسی‌های مؤسسه Sea-Intelligence نشان می‌دهد که رصد مسیر‌های رفت و برگشت از سواحل غربی آسیا تا آمریکای شمالی از ابتدای سال جاری میلادی به خصوص در ماه ژوئن تا آگوست حاکی است که کشتی‌های خالی در مسیر‌های رفت و برگشت […]