کشف سوخت قاچاق از ۴ شناور صیادی در استان بوشهر

کشف سوخت قاچاق از ۴ شناور صیادی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق سوخت اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی هدفمند، مرزبانان موفق شدند با تشدید گشت‌های دریایی، چهار فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود: در بازرسی از شناور‌های توقیفی، مقدار ۲۹ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش شش میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال کشف شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری چهار نفر متهم در این رابطه، افزود: متهمین فاقد مجوز و خارج از لیست مجوز صید بودند که به همراه سوخت مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان افزود: سود سرشار حاصل از فروش مواد سوختی قاچاق، افزایش تقاضا از سوی دلالان مواد سوختی در دریا، کاهش صید ناشی از کم شدن منابع آبزیان خلیج فارس و دیگر عوامل باعث شده تا بسیاری از صیادان به قاچاق مواد سوختی روی آورند. اما مأمورین ما با تلاش شبانه‌روزی خود مانع از فعالیت‌های این چنینی قاچاقچیان سوخت خواهند شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تسلط چین، ژاپن و کره بر بازار کشتی‌های کانتینری با سوخت متانول

چ مرداد ۱۸ , ۱۴۰۲
به گزارش گروه بین‌الملل مانا  به نقل از سایت پورت نیوز؛ امروزه  کشتی‌های دوگانه سوز که از سوخت متانول و LNG استفاده می‌کنند جهان صنعت کشتیرانی را تحت الشعاع قرار داده و روز به روز بر تعداد کشتی‌های دوستدار محیط زیست افزوده می‌شود. در این میان سه کشور کره، چین […]