کشف دپوی سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های ساحل هندیجان

کشف دپوی سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های ساحل هندیجان

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مانا افزود: مأموران دریابانی پس از دریافت اطلاعاتی در زمینۀ محل اختفای سوخت قاچاق در یکی از مناطق ساحلی هندیجان، وارد عمل شده و موفق شدند با دستور قضایی محل دپوی سوخت قاچاق را پلمب کنند.

وی گفت: بر‌اساس بررسی‌های به عمل آمده قاچاقچیان سوخت، از این محل برای خروج غیرقانونی سوخت استفاده می‌کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه افزود: در جریان بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق، ۷۰ بشکه ۶۰ لیتری گازوئیل کشف و ضبط شد و چند متهم نیز به قاچاق سوخت نیز بازداشت شدند.

سردار پاکباز اظهار داشت: مأموران دریابانی بدون ملاحظه و مماشات با قاچاق سوخت از کشور برخورد کرده و اجازه نخواهند داد قاچاقچیان با خروج غیرقانونی این سرمایه ملی، سود نامشروع زیادی به جیب بزنند.

وی گفت: مناطق ساحلی و آب‌های شمال غرب خلیج فارس تحت نظر مأموران دریابانی هستند و همه تحرکات قاچاقچیان سوخت را زیر نظر دارند.

در سال جاری حدود ۷۰۰ هزار لیتر سوخت (گازوئیل) قاچاق در مناطق ساحلی و آب‌های سرزمینی شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است.

استان خوزستان ۵۰۰ کیلومتر ساحل دریایی و آبراهی دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارگروه ملی اقتصاد دریا در دولت سیزدهم ایجاد و پیگیری شد

ش مرداد ۲۱ , ۱۴۰۲
به گزارش بازار، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست خبری با اشاره به تأثیر اقتصاد دریانوردی در کشور، گفت: مباحث اقتصاد دریا در طول تاریخ کشور علی الخصوص در این ایام بیشترین توجه به این موضوعات شده و پس‌از جلسات متعددی که در مجمع مصلحت نظام […]