مرزبانان بوشهری ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

مرزبانان بوشهری ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

سرهنگ ستاد یدالله شرفی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مرزبانان استان در نقاط ساحلی استان بوشهر مستقر هستند و با تخلفات از جمله قاچاق کالا مقابله می‌کنند.

وی از امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان استان بوشهر در امر مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر ستودنی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از عملیات مقابله با کالای قاچاق در نوار ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرزبانان استان بوشهر موفق شدند در اقدامی به موقع یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ شرفی از کشف کالا‌ها و اجناس فاقد مجوز قانونی از شناور توقیفی خبر داد و تصریح کرد: در بازدید از شناور توقیفی، ۵۰۰ عدد تیغه الماس تراشکاری، ۸۴ دستگاه کنسول بازی به همراه لوازم جانبی، یک‌هزار و ۱۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۳۶ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه موتورسیکلت و یک موتور قایق و دیگر اقلام که فاقد مجوز قانونی بودند کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شورای گردشگری ساحلی و دریایی تشکیل می‌شود

ش مرداد ۲۸ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا، محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد ماه) کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در جلسه صبح امروز خود مباحث مربوط به گردشگری و میراث فرهنگی را مورد بررسی و موادی را در این بخش به […]