نیروی دریایی راهبردی ارتش با صلابت از امنیت آبی و دریایی کشور دفاع می‌کند

نیروی دریایی راهبردی ارتش با صلابت از امنیت آبی و دریایی کشور دفاع می‌کند

به گزارش خبرنگار مانا، دریادار شهرام ایرانی در مراسم گرامیداشت شهید بایندر فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در پایگاه دریایی خرمشهر افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به جوانان خود توانسته امنیت آبی این کشور را در بالاترین سطح تأمین و فراهم کند.

وی با اشاره به رشادت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: نیروی دریایی ارتش توانست با ایثار و رشادت‌های بی‌نظیر خود، نیروی دریایی ارتش بعث عراق را به کلی از صحنه جنگ خارج کند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: امروز نیز نیروی دریایی در بالاترین سطح آمادگی رزمی و بازدارندگی قرار دارد.

دریادار ایرانی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و وحدت قادر هستند همه تهدید‌های دشمنان را خنثی کنند افزود: امنیت خلیج فارس برعهده کشور‌های منطقه است و هیچ نیازی به حضور بیگانگان در این پهنه آبی نیست.

وی با تجلیل از شهید بایندر افزود: شهید بایندر یکی از بهترین الگو‌های استکبار ستیزی و استعمار ستیزی است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، حس میهن پرستی و اعتقادات معنوی را دلیل رشادت شهید بایندر و همرزمانش در آن دوران عنوان کرد و افزود: این شهیدان در تاریخ ایران می‌درخشند.

شهید بایندر فرمانده نیروی دریایی ارتش سوم شهریور ماه سال ۱۳۲۰ در درگیری با متجاوزان انگلیسی در خرمشهر به شهادت رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بانک اطلاعات پایش محیط زیست دریایی و تالاب‌ها راه‌اندازی می‌شود

ی شهریور ۱۲ , ۱۴۰۲
  مجتبی ذوالجودی در گفتگو با خبرنگار مانا، تهیه و راه‌اندازی بانک اطلاعات و سامانه جامع و به روز پایش، نظارت و ارزیابی محیط زیست‌دریایی و تالاب‌ها با استفاده از فنّاوری‌های نوین و روز دنیا را از جمله راهکار‌ها و برنامه‌های مهم سازمان محیط زیست جهت رفع چالش‌های زیست محیطی […]