انتقاد شدید روسیه از فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل

انتقاد شدید روسیه از فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل

به گزارش گروه بین‌الملل مانا خبرگزاری رویترز گزارش داد: روسیه در هشدار شدید‌اللحنی فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل (ITF) را در زمینه طبقه‌بندی دریانوردان که ۱.۶ میلیون عضو آن روسی هستند مقصر عنوان کرد و این سازمان را به عنوان یک سازمان نامطلوب جهانی معرفی کرد.

دادستان کل روسیه نیز اعلام کرد: فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل یک تهدید اساسی برای نظم قانون اساسی روسیه به شمار می‌رود. در همین حال وزارت حمل‌و‌نقل روسیه از اظهار نظر در این زمینه خودداری ورزید، اما سازمان (ITF) اتهامات وارده از سوی روسیه را رد کرد و یکی از مسئولان آن یاد‌آور شد هر تصمیم که توسط این سازمان اتخاذ می‌شود برای محافظت و بهبود زندگی کارگران است.  

این سازمان طی بیانیه‌ای پیش از این اعلام کرده بود به کارگران حمل‌ونقل و دریانوردان روسی مانند سایر دریانوردانی که به دنبال کمک و حمایت می‌باشند، ادامه خواهد داد.  

به گفته این مسئول، فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل یک سازمان مردم‌نهاد به شمار می‌رود که ۷۴۰ اتحادیه کارگران حمل‌و‌نقل در سراسر جهان عضو آن هستند؛ در واقع این سازمان صدای ۲۰ میلیون کارگر حمل‌و‌نقل جهانی است.

در همین حال فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل (ITF) یاد‌آور شده است از آغاز جنگ روسیه و اوکراین این سازمان از حقوق ۲۰۰ هزار دریانورد روسی همچنان حمایت می‌کند و دریانوردان روسی مانند سایر دریانوردانی که به دنبال کمک و حمایت بین‌المللی کارگران حمل‌و‌نقل (ITF) هستند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایزوایکو گره گشای صنعت

ی شهریور ۱۹ , ۱۴۰۲
حسین روحی؛ بازار: دو نگاه متفاوت در عین اشتراک نسبت به اصل موضوع در بین کارشناسان صنعت دریایی وجود دارد. اشتراک نظر از این جهت که صنعت دریایی، صنعتی استراتژیک و مادر محسوب می ‌شود. افتراق نظر در چگونگی حمایت از صنایع دریایی به ویژه کشتی سازی است. موافقان معتقدند […]