ناو مکران میزبان یک رویداد ملی ورزشی می‌شود

به گزارش مانا، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی کشور امروز در بازدید از ناو بزرگ مکران در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به منظور بررسی ظرفیت‌های این ناو با هدف تفاهم با مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش جهت برگزاری رویدادی بزرگی ملی و مشترک در آذر ماه خبر داد و عنوان داشت: در این بازدید که با همراهی کامرانی معاون سیاسی استاندار و رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان ناخدا محمد حریر فروش مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش و دکتر مظفر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد شجیع و همراهان ضمن حضور بر عرشه این ناو بزرگ بر ظرفیت‌های بی‌نظیر اجرای برنامه ای ملی و ماندگار بر عرشه ناو مکران در هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خبر داد و سپس در نشستی با حضور ناخدا حریر فروش به بررسی و تبادل نظر پیرامون چگونگی اجرای  مسابقات مختلف رشته‌های ورزشی دریایی و ساحلی پرداخت.

شجیع در این نشست با اشاره به اینکه ژئوپلیتیک ترین فدراسیون ورزشی کشور فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی می‌باشد افزود: به دنبال انجام کارهای بزرگ و ماندگار بوده‌ایم و هدف از بازدید از ناو مکران نیز اجرای یک برنامه بزرگ ملی در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص رشته‌های دریایی می‌باشد.

وی ضمن تقدیر از همراهی مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش با اجرای این برنامه‌ها بر عرشه ناو مکران این اقدام را قابل تحسین و یادآور شد: اجرای این رویداد باید به گونه‌ای باشد که از تمامی ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده و در حد نام و جایگاه نیروی دریایی ارتش باشد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در ادامه با تمجید از همراهی دکتر کامرانی و دکتر خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جهت توسعه رشته‌های ورزش های دریایی در استان خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ در ۸ رشته برگزار که تعدادی از این انها بر عرشه ناو مکران، اقتدار نیروهای دریایی ارتش ایران و تعدادی نیز در آب‌های اطراف این ناو برگزار خواهد شد.

شجیع نقش استاندار هرمزگان در توسعه و پیشرفت این استان طی دو سال گذشته را غیر‌قابل انکار و تصریح کرد: همه عوامل و ظرفیت‌های هرمزگان برای شکوفایی و جهش در ورزش‌های دریایی دست به دست هم داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک این استان به قطب اول رشته‌های دریایی کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.

وی هدف از اجرای این رویداد بزرگ ملی را تاکید مقام معظم رهبری بر نقش استفاده از ظرفیت‌های دریایی و دریا محور ذکر و افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه دریا یکی از وظایف مهم و پررنگی است که وظیفه خود می‌دانیم در تحقق این شعار گام‌های اساسی و مهمی برداریم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام سلامت مرجان‌های خلیج فارس در پایش‌های اخیر

د شهریور ۲۰ , ۱۴۰۲
دکتر مهدی بلوکی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهارداشت:  طبق گزارش‌های اخیر منتشر شده توسط دانشمندان محیط زیست در سواحل آمریکا، تابستان امسال تعداد زیادی از مرجان‌ها در سواحل فلوریدا دچار سفیدشدگی و مرگ شده‌اند. رئیس اکولوژی دریا معاونت محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه […]