تکمیل سبد سفارش ساخت کشتی در کارخانجات آستاراخان روسیه تا سال ۲۰۲۷

تکمیل سبد سفارش ساخت کشتی در کارخانجات آستراخان روسیه تا سال ۲۰۲۷

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از hellenicshippingnew؛ «ایلیا ولینسکی»  وزیر صنعت و تجارت آستاراخان در این زمینه گفت: با افزایش فعالیت کارخانجات کشتی‌سازی در حال حاضر ۱۱ کشتی با ظرفیت‌های مختلف در این کارخانه‌ها در دست ساخت است که سه فروند آن‌ها تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی تحویل خواهد شد.  

وی در ادامه گفت: کارخانه کشتی‌سازی آستاراخان یک نفتکش و کارخانه کشتی‌سازی لوتوس عمیات اجرایی دو کشتی را تا پایان سال جاری میلادی به پایان خواهند رساند.

به گفتۀ وی در حال حاضر سبد سفارشات کشتی در منطقه آستاراخان تا سال ۲۰۲۷ میلادی تکمیل شده و عملیات نوسازی و سرمایه گذاری جدید در این کارخانه‌ها ادامه دارد.  

به گفتۀ وی مراکز کشتی‌سازی و تعمیرِ کشتی مجتمع صنعتی آستاراخان بزرگترین شرکت‌های کشتی‌سازی را در خود جای داده  که در زمینه کشتی‌های تجاری و نفت و گاز فعالیت می‌کنند.

 از سوی دیگر طرح‌های توسعه کارخانجات کشتی‌سازی با امکانات گسترده از نظر سرمایه‌گذاری و تقویت زیر‌ساخت‌ها همچنین افزایش مساحت مراکز تولیدی به شدت ادامه دارد و متخصصان این کارخانجات آمادگی دارند تا قرارداد‌های مختلف مربوط به ساخت انواع کشتی‌ها  و پروژه‌های صنایع دریایی را به صورت “کلید در دست” به مرحله اجرا در‌آورند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قرارداد تجاری ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در آستانه نهایی شدن/ شروع عملیات قبل از پایان سال

د شهریور ۲۷ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا،«عباس خطیبی» درباره آخرین مراحل مذاکراه برای ساخت راه آهن رشت- آستارا افزود: بعد از امضای موافقتنامه اجرایی پروژه رشت- آستارا میان دو کشور ایران و روسیه، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور موظف به مذاکره با طرف روسی شد تا قرارداد تجاری نهایی شود. وی […]