بوشهر پیشرو در عملیات‌های جستجو و نجات دریایی

بوشهر پیشرو در  عملیات‌های جستجو و نجات دریایی

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به موفقیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی این استان در دو ماه اخیر برای چهارمین بار پیاپی به عنوان دستگاه برتر در شاخص ایمنی، مورد تجلیل قرار گرفت.

وی بیان کرد: استان بوشهر ۹۶۷ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارد که به تناسب این موقعیت یکی از استان‌های پیشرو از حیث کمی و کیفی در حوزه ایمنی و به‌ویژه عملیات موفق حوزه جستجو و نجات دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: خارج سازی کالا‌های خطرناک سنواتی و در پیش گرفتن رویکرد‌های پیشگیرانه از حوادث احتمالی از عملکرد‌های شاخص اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه ایمنی است.

شکیبی نسب ادامه داد: از حیث رویکرد پیشگیرانه یکی از اقدام‌های انجام شده الزام شرکت‌های حوزه بندری به بکارگیری متخصصان حوزه HSE و اعمال قانون جدی و حذف شرکت‌های حادثه ساز از چرخه عملیات‌های دریایی و بندری در بنادر استان بوشهر است.

وی گفت: بنادر ایمن و فاقد حادثه همواره مورد استقبال ویژه تجار، بازرگانان و صاحبان بار قرار می‌گیرند که بنادر استان بوشهر مفتخر هستند از این حیث اطمینان خاطر لازم را برای جامعه هدف به ارمغان بیاورند.

شکیبی نسب افزود: تمامی این موفقیت‌‎ها حاصل کار گروهی در بخش‌های مختلف است که به سهم خود قدردان تلاش یکایک کارکنان دخیل در کسب عنوان برتر بنادر استان بوشهر در حوزه ایمنی هستم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت دریایی هند با چین

ی مهر ۲۳ , ۱۴۰۲
به گزارش مانا به نقل از بلومبرگ، قرار است طی امروز یک کشتی باری چینی موسوم به «ژن هوآ ۱۵» وارد بندر جدید «ویژینجام» در هند شود. زمانی که این کشتی بار خود را در این بندر خالی کند، هند به عنوان کشوری که می‌تواند از بزرگترین کشتی‌های کانتینری جهان […]